top of page

Navštívili jsme: Jam & Co. v Praze


Při naší poslední návštěvě jsme si užívali opravdu všude, kam jsme vkročili. V mém předminulém příspěvku jste si mohli přečíst, jaké to bylo v restauraci Café Imperial Zdeňka Pohlreicha, kde jsme měli rezervovaný stůl na pozdní večeři. Ale aby toho nebylo málo, jeden náš kamarád nás vzal na skvělý oběd do restaurace Jam & Co. a já byla touto návštěvou opět mile překvapená.


Krásný, vkusný, rebelský a tak trochu punk interiér a na jídelním lístku samé skvělé věci. Tento typ restaurací mám hodně ráda. Baví mě, když se o podnik starají mladí lidé, kteří do gastronomie vkládají svoje nejrůznější zážitky z cest, záleží jim na zákazníkovi, nebojí se zpětné vazby a není jim jedno, jaký dojem z jejich jídla máte. Pokud to všechno zmíněné mohou realizovat v krásném interiéru, je to pohlazení nejen pro váš žaludek, ale i pro oči.


Na obědě jsme byli tři a každý jsme záměrně volili jiné jídlo, abychom následně mohli koštovat všechny různé chutě a sdělovat si navzájem své prožitky. Všechny chody byly opravdu velice dobře připravené, i když si v kuchyni s jídlem dávali celkem načas, nám to určitě nevadilo a byli jsme rádi, že máme čas si v klidu povídat i o jiných věcech, než jen o jídle. No a taky to čekání a napětí, co vám přinesou na stůl.. znáte to. ;) Tenhle pocit zbožňuju!



A pak to přišlo.Jako předkrm jsme si dali tygří krevety v tempuře s mangovo-ananasovým chutney, ovšem, to chutney.. naprostá bomba. Nikdy by mě nenapadlo, že tato kombinace sladkého manga a ananasu s cibulí a dalšími naopak lehce kyselkavými přísadami, vyčaruje tak skvostnou chuť. Kuchař prostě věděl, jak na mlsné jazýčky. Dále jsme pak ochutnali čerstvé rolky s červenou řepou, okurkou a bluecheesem - jednalo se o nesmažené závitky v rýžové placce, jemnost sama a chutě velmi zajímavé. Nikdy by mě nenapadlo si rýžové závitky připravit na tento způsob, takže jsem byla opět ohromena jejich svěžestí a neotřelostí.


Jako hlavní jídla jsme zvolili, dalo by se říct, průřez nabídkou, jelikož jsme volili jak konfitovaný kachní burger s modrým sýrem a hruškou, tak i domácí kari s hovězími líčky, zeleninou a jasmínovou rýží a následně jsme ještě jako hlavní chod vyzkoušeli rovněž čerstvé rolky, tentokrát s Gravlax lososem (losos naložený do suché marinády ze soli), mangem, chilli dressingem a uzenou majonézou.




Co bych k těm hlavním chodům tak asi řekla.. opět mě absolutně vůbec chuťově jídla nezklamala a jako nejlepší "pecku" bych označila domácí kari s hovězími líčky. Pro mě nejvíc nenormální chuťová kombinace, kterou bych si doma sama asi neuvařila. Kari a líčka? Čerstvé kuličky pepře? Citrónová tráva? Rýže navrch? Byla to absolutní bomba a já jsem tak trochu záviděla kamarádovi, který si na tomto jídle pochutnával.

Co mě taky velice mile překvapilo, byl konfitovaný kachní burger - chuťově bych to přirovnala ke kachnímu masu naloženému v nějaké lehké bbq omáčce. V kombinaci s hruškou a modrým plísňovým sýrem, to k sobě šlo výtečně, a tak hodnotím velice kladně. Kdo nemá rád sladkoslaná jídla a bbq omáčky obecně, by si asi moc nepochutnal, ale mě tahle chuť prostě seděla. No a klasika všech klasik - výtečné, opět nesmažené závitky s čerstvým salátkem, s julienne zeleninou a čerstvým lososem, a s výtečnou uzenou majonézou a chilli. Lahoda, lehké jídlo, které vás ale zasytí na dlouhou dobu a vy nemusíte mít výčitky, že jste si dali kalorickou bombu.


Závěrem bych to shrnula asi takto: z restaurace Jam&Co. jsem byla hodně nadšená a jsem ráda, že nás tam kamarád vzal. Určitě ji za nás všem vřele doporučuji a můžu říct, že oběd v této restauraci byl pro mě osobně mnohem větším zážitkem a gastro přínosem, než následná pozdní večeře v Cafe Imperial. Proto, jestli někdy budete v pražských Vršovicích, určitě tuto restauraci vyzkoušejte.

Vybrané příspěvky
Kategorie
Poslední příspěvky
Sleduj mě
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
Můj Instagram
Archiv příspěvků
Štítky
Zatím žádné štítky
bottom of page