top of page

Tip na zdravou snídani: 5 grain & 3 seed PORRIDGE od MARKS&SPENCER

Zdravé kaše ke snídani jsem si oblíbila a tak mi to nedalo, a při jedné z mých návštěv Marks&Spencer jsem koupila jejich snídaňovou směs, přesněji ovesnou kaši se lněnými, dýňovými a sezamovými semínky. Jistě, takovou kaši si můžeme namíchat doma sami, ale pro ty, co touto přípravou nechtějí strácet svůj ranní drahocený čas, je to dobrá volba.





Složení mě opravdu mile překvapilo, neboť směska v sobě neukrývá pouze ovesné vločky, ale do jejího složení patří i ovesné otruby a ječné, pohankové a merlíkové vločky. Snídaně s touto směsí jsem si užívala, jen nejsem moc zastáncem vločky zalévat mlékem, vystačím si s vodou a k doslazení používám čerstvé ovoce, rozinky a goji, občas zakápnu trochou datlového sirupu. Je to mňamka!





Směs 5 grain & 3 seed Porridge si u mně vysloužila hodnocení 5/5, co se složení týče. Cena mi už tak úchvatná nepřišla neboť běžná cena bez slevy se pohybuje někde kolem 100,- Kč za balení. Tip: pokud máte Marks&Spencer někde ve svém okolí, číhejte. Občas mívají na tento sortiment slevu a tak lze nakoupi i s 50% slevou. ;) Hodnocení Chef Amateur: Kvalita 5/5 Cena 3/5

Vybrané příspěvky
Kategorie
Poslední příspěvky
Sleduj mě
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
Můj Instagram
Archiv příspěvků
Štítky
Zatím žádné štítky
bottom of page