top of page

Recenze: Kosmetika značky Naturalium

Je o ní v poslední době hodně slyšet. Na internetu jsem vídala časté reklamy a odkazy na značku Naturalium, pročetla jsem i několik řádků od nadšených uživatelek této řady tělových krémů, šampónů, sprayů a sprchových gelů.

Uživatelky nadšeně propagovaly příjemnou a především přírodní vůni, která se dlouho drží na pokožce a je prostě neodolatelná a nic lepšího na trhu není.

Musím se tedy přiznat, že jsem po té vší chvále čekala mnohem víc..

Šampon a kondicionér v jednom - Naturalium Coconut:

Na první přivonění mi připomněl spíš piňakoládu než klasickou vůni čerstvého kokosu. Jedná se o 2v1, tudíž jsem si říkala, že je fajn, že už po aplikaci šamponu nebudu muset na své husté vlasy aplikovat kondicionér.

Opak je bohužel pravdou a i přes to mé hustší a pevnější vlasy by po aplikaci tohoto šamponu potřebovaly kondicionér navíc. Po vysušení nejsou vlasy příliš hebké a mají tendenci k rychlému „cuchání se“.

Vůně po umytí je bohužel také jiná než jak voní šampon při aplikaci ve sprše. Aniž by můj partner věděl, že jsem si vlasy myla kokosovou vůni Naturalium, mi po umytí sice řekl, že mi vlasy pěkně voní, ale tipl to spíš na mandlovou vůni šamponu.

Sprchový a koupelový gel - Meloun

S vitamínem E a antioxidanty, působí proti volným radikálům.

Ke každodennímu použití.

Oproti kokosovému šampónu sprchový gel při mytí voní opravdu jako čerstvě rozkrojený žlutý meloun. Při mytí je to příjemný pocit. Hezky pění, ale bohužel po umytí už na kůži moc cítit není..

Kokosový tělový spray: Body Mist - Coconut

Opět žádná hitparáda..

Kamarádka, která tento spray koupila říká, že jí voní jako voňka do auta.

Vůní se moc neliší od již zmiňovaného šamponu, snad jen, na kůži se trochu líp prezentuje, jakmile jej pokožka víc vstřebá.

Kosmetika Naturalium obecně uvádí, že je:

  • s provitamínem B5, který vyživuje vlasy od kořínků,

  • bez parabenů, barviv, ftalátů a fenoxyetanolu,

  • obsahuje silikon Laureth-4, jedná se o silikon na bázi beziontových emulzí běžně používaný v šampónech 2 v 1.

Závěr: první dojem z kosmetiky Naturalium byl příjemný, ale bohužel nebudu patřit k těm, co si tuto značku budou kupovat pravidelně.

__________________________________________________________________________________________

Kde koupit?

Pokud chcete koupit tuto kosmetiku, navštivte například www.krasa.cz


Vybrané příspěvky
Kategorie
Poslední příspěvky
Sleduj mě
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
Můj Instagram
Archiv příspěvků
Štítky
Zatím žádné štítky
bottom of page